Products Portfolio

iVend Retail

iVend Mobile

iVend eCommerce

iVend Loyality

iVend Passes

iVend Dashboards


Jak to działa iVend

//www.host.pl/wp-content/uploads/2016/02/ivend1.png

Replenishment - planowanie zatowarowania sklepu. Automatyczne tworzenia propozycji zatowarowania. Zarządzanie minimalnym poziom zapasów w sklepie, źródłami zakupu, lead time, wielkością zamówienia, opakowania. Generowanie prognoz na produkt, grupy produktowe, modele, modelo-kolory, hierarchie Merchandize. Generowanie maksymalnie 15 poziomów hierarchii Merchandize. Ivend posiada w pełni interaktywny dashboard. Potężne funkcjonalności związane z zarządzaniem asortymentem, a w szczególności: zarządzanie pozycjami sprzedażnymi, refundowanymi, kitami, kompletacją i dekompletacja, pozycjami niemagazynowymi, datą ważności, pozycje wagowe, kodami kreskowymi.

Mobile POS oszczędza czas klientów i znacząco zwiększa szybkość obsługi kasjerów, działających jako queue buster. Zarówno większe jak i mniejsze sieci mogą rozwijać się szybciej organizując ad-hoc stanowiska kasowe w okresie wzmożonego ruchu np. zakupy świąteczne. Koszty związane z infrastrukturą IT są dużo niższe, a utrzymanie mobilnego punktu kasowego w stosunku do stacjonarnego jest dużo tańsze. Dzięki możliwości interakcji z klientem istnieje możliwość zwiększenia koszyka sprzedaży upselling.

Z iVend eCommerce Twój sklep jest dostępnym przez klientów 365/24/7. Klienci mogą składać zamówienia w dowolnym momencie. Na stronie internetowej można przyjmować zamówienia przez całą dobę a więc nigdy nie przegapisz sprzedaży. System rejestruje historię zamówień, historię faktur. iVend eCommerce automatycznie generuje zamówienia i śledzi proces realizacji w tym stan przesyłki, eliminują wszelkie ręczne interwencje lub konieczność ponownego wprowadzania danych zamówienia, która jest źródłem błędów. Zintegrowany witryna sklepowa automatycznie przesyła dane zamówienia do systemu ERP w wymaganym formacie.

iVend Loyality jest w pełni zintegrowany z pozostałymi modułami iVend. Zadaniem programu lojalnościowego jest pozyskanie klienta jednorazowego i zbudowanie z nim trwałej więzi oferując mu konkretne korzyści - nagradzając jego lojalność. Jest to szczególnie istotne w sprzedaży internetowej gdzie budowanie lojalności klientów jest szczególnie trudne. Klienci lubią być nagradzani za lojalność - zwłaszcza jeśli program lojalnościowy oferuje im znaczne oszczędności lub zniżki. Z systemem lojalnościowym jest związany odpowiedni schemat lojalnościowy i katalog nagród. iVend skutecznie pomaga w tworzeniu definicji poziomu lojalności wyłączając w to różne kategorie klientów np. poziom Silver, Gold, Platinium.

iVend Passes (karty) - to platforma cyfrowa do dystrybucji cyfrowych kart np. Apple Passbook i innych na urządzenia pracujące z systemem Android. Oprogramowanie zarządza elektronicznymi kartami lojalnościowymi, kartami podarunkowymi, kartami upominkowymi, powiadomieniami push. Jest to aplikacja pracująca w chmurze, dostępna on-line.

iVend Reports and Analitycs jest integralną częścią iVend Retail Management Suite Enterprise. Jest to zestaw prekonfigurowanych analiz BI. Do budowy raportów wykorzystywane są dane transakcyjne. Dostępne są analizy, magazynowe, analizy klientów, produktów, płatności, promocji, pracowników / kasjerów, analizy lojalności, migawki magazynowe.


Omnichannel

Wielokanałowość jest zachodnim trendem, w Polsce dopiero raczkującym.
Dysonans, jaki dzieli nas od rynków Europy Zachodniej, zwłaszcza Wielkiej Brytanii i Niemiec, jest wciąż ogromny.

A jakie korzyści może przynieść? Z dostępnych danych (raport Forrester Research z końca 2011 r.). wynika, że 48 proc. detalistów, którzy postawili na „omnichannel commerce”, odnotowało wzrost przychodów; 25 proc. potwierdziło wzrost zysków.
Wielokanałowość zwiększa też poziom lojalności klientów.

http://www.host.pl/wp-content/uploads/2016/02/om-400x400.png

http://www.host.pl/wp-content/uploads/2016/02/om1-400x400.png

Omnichannel

iVend - swiatowy lider retail, retail on cloud, omnichannel retail, loyality retail.


Sprzedaż

 

Sprzedaż:

- produkty powiązane (produkty alternatywne)

- upselling 

- produkt X wymaga produktu Y

- Call to Order (zamówienia telefoniczne)

- Klient który kupił X kupił Y

- ostatnie zakupy

- grupownie klientów (rózny poziom wsparcia np VIP)

- ukrywanie ceny produktu do czasu dodania do koszyka

//www.host.pl/wp-content/uploads/2016/02/waga-1.png

http://www.host.pl/wp-content/uploads/2016/02/om2-728x546.png

Integracja z SAP

Integracja z:

- SAP BusinessOne

- SAP ERP ECC 6.00

- SAP Retail

- API do integracji z innymi systemami ERP

- API do integracji z zewnętrznymi systemami lojalnościowymi